Ångest

Nu kan jag räkna ner på fingrarna hur många dagar de är kvar tills jag är hemma igen! Jag både längtar efter att komma hem samt har världens ångest för det... Hur går man tillbaka till sitt vanliga liv efter en sån här resa? Mitt vanliga liv behöver också skakas om, vilket jag är delvis rädd för. Ska ta mer om det i ett annat inlägg.

Vad ska jag skriva om de senaste dagarna? Vet inte ens vad jag skrivit om innan... Alla hästar har iaf hoppat fint och det har trillat in lite priser. Jag hade en jobbig dag i måndags som toppades med en mildare hjärnskakning. Stod och höll i en häst vid hovslagaren och den skallar mitt huvud med sitt in i en stål stolpe. Huvudvärken idag är iaf mycket bättre än igår så positiva tankar. Igår var vi även på en jätte mysig resturang uppe i byn - så himla fint!

Mitt fina väder har jag sagt hejdå till med... men det har iaf inte ösregnat, vilket vi trodde det skulle göra typ konstant fram till vi åker, så ska inte klaga för mycket. Hoppas på fint väder när jag kommer hem!

Hebbe fick som sagt bihåleinflammation och har opererats igen... Vet inte så mycket mer än så i nuläget. Op ska ha gått bra igen iaf så håll tummarna för att han slipper mer klinikbesök nu!.... Min stackars kille <\3

Cola ska enligt uppgifter iaf sköta sig hos Tina. Till och med ridits ut barbacka i skogen! Duktig bebis <3

Får vi se hur mycket bilder jag kan få in här....

Denna lilla godig till valp har våra boxgrannar från England "adopterat" här nere! Den och denna bror hade hakat på någon som va ute och gick. Efter kontakt med veterinär och polis så visade det sig att de blivit dumpade och inte hade några ägare... Så va ju gulligt att de adopterade dom!

Kommentera här: