Lång väg att gå

Saknar så att få rida och träna ordentligt. Hebbe ska få IRAP här nu igen och sen är det återbesök för hans fraktur i huvudet om 1,5 vecka. Har jag tur så kanske jag får börja rida honom igen efter det. Hans 2 månaders vila i vintras hade ju inte behövts med tanke på att han snart vilat 2 månader till nu. Sagt det förut, jag behöver inte planera in någon vila för honom eftersom han fixar det själv... Min otursfågel <3

Cola reds igår iaf. Vi håller fortfarande på att lära känna varandra. Jag tror på honom och att vi kommer passa varandra så bra, men det är en lång väg att gå. Men jag har alltid tyckt att vägen varit rolig med de unga hästarna. Ju mer som finns att utveckla dessto roligare nästan ;) 

Cola har fått bytt hage med Hebbe. Kommer sakna Hebbes huvud in genom mitt fönster... 

Kommentera här: